wtorek, 29 lipca 2014

Leśny elf (forest elf)

Witam,
nie wiem czy tylko ja tak mam, ale muchomory kojarzą mi się ewidentnie z czasami przedszkolnymi. I tak mi jakoś do głowy przyszło żeby zrobić takiego elf z muchomorem. Od myśli do czynów u mnie krótka droga.


Elfik jak widać wyszedł bardzo uroczy.
    Oprócz tego że robótki ręczne to moje ulubione z ulubionych zajęć, jestem też molem książkowym, wróć pożeraczem książek :) Nawet kiedy nie umiałam czytać to niezwykłą ciekawością traktowałam książki. Nauka czytania nie szła mi najlepiej, ale jak zaskoczyłam to w czwartej klasie całą trylogie Władcy Pierścieni łyknęłam. Na studiach nie było lepiej ;) bo BUW był moim drugim domem. Teraz też lubię czytać, często wracam do literatury fachowej zgłębiając nowe publikacje o moich Germanach i Brytach.  Czytanie Na tablecie i komputerze mnie nie pociąga raz szybko męczą mi się oczy, a dwa dotyk papieru i zapach farby drukarskiej wyjątkowo działa na zmysły takiego mola. Polowanie na okazyjne książki uważam już za rytuał. Nie pogardzam też wydaniami kioskowymi bo czy książka za 5 zł jest gorsza niż za 30zł liczy się wnętrze. I tak moimi nowymi ofiarami stały się dwie pozycje.

Pierwsza Biblioteka romansu hmmm powiem tak nie jest to gatunek literacki do którego pałam sympatią, ale ten mi się nawet spodobał być może dlatego, iż na początku mamy morderstwo. Szybko można się zorientować kto i co. Książka przyjemna na letnie popołudnie w sam raz. Wszelkie kryminały zajmują moją gatunkową jedynkę.
Druga - Jestem nudziarą - i tu całe czytanie zajęło mi od 14 do 23 (i było to wczoraj) z przerwami na wszystkie obowiązki. Wciągnęła mnie ta pozycja może dlatego że też jestem nudziarą ;) Z chęcią bym się tu więcej rozpisała i przedstawiła pełną recenzję i swoje odczucia. Jednak moje obowiązki mnie już odrywają od komputera. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i mam nadzieje teraz oprócz swoich robótkowych wytworów będę pokazywać Wam co czytam. Pozdrawiam :)))))

8 komentarzy:

  1. No skrzat pierwsza klasa :) ojej i Ty to strasznie młoda musisz być jak w czwartej klasie Twej to władca pierścieni był na topie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak młoda to już nie jestem ;) w przyszłym roku trzy dychy mi stukną ;) i nie był wtedy na topie zmalałam go u rodziców w biblioteczce, okładka zaciekawiła (wydanie z 1983 r) i tak poszło... :)

      Usuń
  2. Świetny jest ten elfik :)
    Ja też nie jestem fanką romansów ale przyznam że bardzo lubię książki Victorii Holt, które zwykle zaliczane są do romansów, chociaż ja je czytam bardziej dla wątków kryminalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zainteresowałaś mnie i z ciekawości sięgnę po jedną pracę tej autorki :) wszystko co kryminalne jest mi bliskie :)

      Usuń
  3. Śliczny elfik ;-) Ma fajną czapkę i ubranko ;-) Bardzo fajny taki uśmiechnięty ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)