poniedziałek, 2 czerwca 2014

tutorial "jak zrobić szydełkowego misia" cz.II

witam,
dziś druga  część mojego kursiku :)

RĘCE
1. O- 5 
2. ^^^ x 5
3. I ^  - 15
4. II^ - 20
5. - 11. - zwężamy tylko po 1 oczku w rzędzie( u mnie jest to 2i 3 oczko w rzędzie)
12,13. - na około 
14. - zwężamy jedno oczko w rzędzie
15. - 21. - na około
22. zwężamy i oczko w rzędzie 
zostawiamy trochę włóczki żeby przyszyć rączkę wykonujemy takie dwie :)





teraz możemy przyszyć nasze rączki 


PYSZCZEK
1. O- 6
2. ^^^ - 12
3. I^ - 24
4. II ^ - 36
5. - 6. - na około
zostawiamy trochę włóczki do przyszycia i przyszywamy


USZY 
1. O-5
2. ^^^ x5 - 10
3. I^ - 15
4. na około
5. II  ^ - 20
6. na około
7. II v 
8. I v
zostawiamy trochę włóczki do przyszycia i przyszywamy 

tak wygląda nasz miś do tej pory 
Doszywamy teraz oczy ( nie którzy robią to podczas robienia głowy ja doszywam już po)

Bierzemy teraz czarną włóczkę i wyszywamy nosek i buźkę 

I nasz miś jest gotowy :)

Mam nadzieje że kursik się komuś przyda, szydełkowanie może wyglądać na trudne ale jak się opanuje podstawy jest proste i przyjemne. Na mnie działa uspokajająco :) 
Uwaga! szydełkowanie uzależnia :))))

36 komentarzy:

  1. Kursik jest bomba! Bardzo Ci jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kursiku z pewnościa skorzystam:) Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak przepiękny fajny kursik na niego :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny mis.Zaraz sie za niego zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super miś, dziś zrobiłam właśnie wszystkie elementy z cz. I, wieczorem siądę nad cz. II :). Wreszcie ktoś to jasno napisał i zrobił prostym ściegiem dla maluczkich ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. W pyszczku liczba oczek w rzędzie 3 to chyba powinno być 18, a w 4 -24. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile taki misio ma cm?
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Spory miś :) Ja masowo robię owieczki :)

      Usuń
  8. Witam,
    najfajniejszy kursik jaki znalazłam w sieci. "Przeprosiłam" się z szydełkiem po 30 latach, a po pierwszym dniu z pomocom Pani zrobiłam pierwszego w życiu misia. Córka śmieje się z matki, a synek tłumaczy jak powinny wyglądać uszka misia. Wszyscy zadowoleni i każdy zażyczył sobie własnego przytulasia. Za co ja osobiście już dziś dziękuję. Bardzo ciekawi mnie jak Pani robi te maskotki bez przyszywanych np. Lewendziak. Proszę o kolejne kursy, może te kurki wielkanocne. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Być może powstaną kolejne kursy proszę zaglądać :)

      Usuń
  9. Super misio :) bardzo fajny opisik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za dobrze opisany kurs,właściwie robię pierwszego misia a jestem 50+ ,więc na naukę nigdy nie jest za póżno.
    .Pozdrawiam i czekam na kolejne kursy ,może lale ,mam wnuczki byłoby super,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za dobrze opisany kurs,właściwie robię pierwszego misia a jestem 50+ ,więc na naukę nigdy nie jest za póżno.
    .Pozdrawiam i czekam na kolejne kursy ,może lale ,mam wnuczki byłoby super,

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tutorial, walczę właśnie z pierwszym w życiu miśkiem i szydełkiem w ogóle. Marzy mi się tutorial na "modną misię". Mam nadzieję, że kiedyś się pojawi :) Pozdrawaim i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kursik! Wypróbuje, ale z moim talentem na pewno nie będzie taki śliczny jak Twój. Dzięki wielkie, że chciałaś się podzielić swoja wiedzą, nawet nie wiesz ile dzieci w ten sposób uszczęśliwiłaś. Mój wnusi uwielbia wszelkie moje ręcznie wykonane stwory. Kibicuje mi zawsze podczas procesu twórczego, dopinguje i nie może się doczekać końcowego efektu. Wyraźnie faworyzuje zabawki wykonane przeze mnie i razem ze mną. Misiek już nie dług trafi w jego rączki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    baja

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wytłumaczone, krok po kroku, przejrzyście i jasno (a to wcale nie jest takie łatwe). To najlepsza instrukcja, jaką do tej pory znalazłam. Oczywiście od razu zabrałam się do roboty (do robótki znaczy ;) ) i po dwóch godzinach miałam już główkę, brzuszek i nóżki. Czym prędzej zabieram się za łapki i uszka! A zaraz potem za drugiego misia, bo chcę zdążyć do Mikołaja.
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam,
    Lidy Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że kursik przypadł do gustu :) :) pozdrawiam

      Usuń
  15. Powstaje mój pierwszy miso dla wnusia. Kursik pięknie opisany,nie muszę się zastanawiać co autor miał na myśli :)więc rośnie szybko. Jestem nim zachwycona. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Kursik bardzo zrozumiały.
    Wnusio powiedziało: Babcia, Ty przecież wszystko umiesz! Co mi pozostało? Szydełko i do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi przepisując sobie wzór na swój język zabrakło liczby półsłupków w niektórych okrążeniach... poza tym wszystko w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. witam, mam pytanie czy mozna takiego misia zrobic na drutach z żyłką?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super miś :) ja mam tylko takie pytanie...jaki on jest duży??

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo! Znalazłam 2 cześć! Dziękuję za wspaniały tutorial? Jeszcze raz wyrazy uznania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kursik bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)