wtorek, 4 lutego 2014

Urodzinkowo-miśkowe Candy

Witam,

ponieważ zbliżają  się pierwsze urodzinki mojego bloga  postanowiłam zorganizować  miśkowe candy.

Zasady takie jak wszędzie:
- chętnych proszę o pozostawienie komentarza z potwierdzeniem udziału
-ustaw proszę  podlinkowane zdjęcie w banerze swojego bloga
-miło mi będzie jeśli zostaniesz  obserwatorem mojego bloga
- jeśli nie posiadasz bloga wpisz swój adres mail
-wysyłam nagrodę tylko na terenie Europy
 Zabawa trwa do 9 marca do północy.
 10 marca wylosuję  zwycięzce  i ogłoszę  wynik :)

Zapraszam do zabawy ten miś bardzo chciał by mieć nowy dom :)





42 komentarze:

  1. Nie mogę przegapić takiej okazji:) Oczywiście zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje miśki są przecudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak!!!! Zapisuję się z wielką przyjemnością! Uwielbiam Twoje misiaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce! ;)
    Obserwuję od dawna.
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocha miśki,więc nie może mnie tu zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja z wielką przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem 50. obserwatorem :D zapisuje się w kolejce po misia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy! Blog dodany do obserwowanych, banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak prześliczny, miło by było go przytulić.
    Pozdrawiam cieplutko i ustawiam się w kolejce.
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja się chętnie zapiszę :) uwielbiam szydełkowe dzieła - a mi brak cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny szydełkowy miś
    w moje łapki chciałby iść... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny misio, chcę!!!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie te Twoje wszystkie misie.Moja córeczka z chęcią zajęłaby się tym konkursowym;)
    Obserwuję z wielką przyjemnością jako guzikzpetelka7
    Zostawiam e-mail bo nie prowadzę bloga: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny miś więc szczęścia próbuję:) szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako wielbicielka wszystkich misiów na świecie marzę, aby ten słodziak zamieszkał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej, ten misio jest śliczny, z resztą ja każdy inny. ;)
    Zglaszam się z największą chęcią. ;)
    Pozdrawiam. :)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! Misiak jest śliczny więc nie mogłam przejść obojętnie obok takiego Candy :)
    Pozdrawiam
    Oliwka
    Banerek tu: http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Misiu jest uroczy :)
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się. Bardzo chetnie go przygarnę:)
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale misio. I JA mam dla niego domek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja Zosia byłaby misiem zachwycona, więc i ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie zdobędę takiego słodkiego misiaczka dla mojego synka :) wszystkie Twoje misie są przeurocze :)
    pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. z okazji pierwszych "urodzin" na blogu chciałabym Ci życzyć niesamowitych i ciekawych postów, komentarzy pełnych szczerości a nie jedynie sztucznej wazeliny :) wytrwałości w pisaniu i fotografowaniu, poznania wielu blogowiczek :)
    A do tego znalezienia czterolistnej koniczynki aby mnóstwo szczęścia Ci przyniosła i złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe marzenia :)

    Oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc że los się do mnie uśmiechnie :)

    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również się ustawię z ochotą :-)
    będę podglądać :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. witaj, jak się cieszę że do Ciebie trafiłam! Twoje misie bardzo mi się podobają.

    oczywiście zapisuję się!

    http://misiowepodrozowanie.blogspot.com/

    pozdrawiam z Misiolandii, Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten Miś.
    Z miejsca ustawiam się w kolejce, może troszkę szczęścia dopiszę mi w urodziny, bo akurat wtedy wypada losowanie;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy :) i oby takich rocznic było jak najwięcej :):) Dziś mam urodzinki swoje więc szczęście mi może dopomoże :):) i wygram tego słodkiego misia :)
    Banerek u mnie--> http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaki fajny misiowy blog:) misie są prześliczne:)
    Dlatego pokuszę się i przystanę tutaj:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzinek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego!! Dopisuję się do kolejki :) Blog obserwuję, banerek na www.ifgift.pl dodany, nawet do moich kręgów Cię kliknęłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mis jest cudny stajemy w kolejce po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy, przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest, z chęcią się zapisuję :)
    Banerek tutaj zamieszczony:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny misio, ustawiam się w kolejce.
    Obserwuję jako Mordoklejka838. Banerek u mnie na blogu, na dole strony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Minia z Zielonej Wyspy ustawia sie cierpliwie w kolejce. Misiu jest cudowny.. banerek juz ustawiam... pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chętnie spróbuję szczęścia. Śliczny jest :)
    Banerek zostawiam tu: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudny!
    Zapisuję się i zostaję w takim miśkowym wsaniałym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajowy! Przylaczam sie i ja :) Banerek juz zamieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznaję, że jestem u Ciebie pierwszy raz. Nie widziałam Twojej Miśkowej rodziny wcześniej. Wygląda przesympatycznie.
    Ten w konkursie przypomina mi Uszatka/Koralgola z moich dziecięcych lat:) Spróbuję wygrać takiego dla mego synka- Toto:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale słodziak :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Michałek już ma swojego a teraz kolej na Madzie :) A nuż się uda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Oczywiście obserwuję :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. na zakończenie jeszcze ja się zgłąszam choć ostatni szans nie mają , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)