piątek, 16 stycznia 2015

Candy

Witam,
ponieważ mój licznik wyświetleń lada dzień przekroczy 100 tyś wyświetleń, postanowiłam zrobić Candy.
Do wygrania będzie ta klejnotka :)

Zasady:

- chętnych proszę o pozostawienie komentarza z potwierdzeniem udziału
- ustaw proszę  podlinkowane zdjęcie w banerze swojego bloga
- jeśli blogujesz zostań   obserwatorem mojego bloga lub zostaw mi laika na FB
- jeśli nie posiadasz bloga wpisz swój adres mail

  Zabawa trwa do 20 lutego  2015 do północy.
  2 1 lutego   wylosuję  zwycięzce  i ogłoszę  wynik :)

Zapraszam :)

17 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością zapisuję się po to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lalalupsik. :) Ustawiam się w kolejce! :D Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Obowiązkowo ustawię się w kolejeczkę. aniajura.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo zapisuję się i już zamieszczam banerek:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, taka cukierkowa, na pewno spodoba się mojej chrześniaczce i będzie się nią często u mnie bawić, jeśli wygram oczywiści ;) także ustawiam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie sobie trafiłam! Właśnie przeszukiwałam Internet - szukałam ciekawych stron z zabawkami robionymi na szydełku - córcia mnie poprosiła o lalę lub misia. A ja jestem absolutnie początkująca w szydełkowaniu. A tu - proszę - candy! Z radością i pełna nadziei staję więc w kolejce :) Może marzenie Małej się spełni?
    Pozdrawiam serdecznie i już wstawiam banerek na blogu,
    Asia
    www.nowemijajacechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje laleczki, ustawiam sie w kolejce i liczę na szczęście. Beata
    szop007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. lala piękna niesłychanie, w Kornelkowym pokoiku znajdzie się dla niej mieszkanie...Kornelka jej pościel uszyje sama... trochę pomoże Kornelki mama:) A później pójdziemy na spacerek, a jak będzie ciepło to na lody... Od pierwszego wejrzenia Lala przyjaciółką Kornelki się stała.... Bo Korneli się w niej zakochała:) szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miśkowa Chata candy ogłosiła
    I ochotę rozbudziła
    Na laleczkę całkiem nową
    śliczną, różową i przytulankową!
    Miłe słowo tu zostawię
    I wyrażę chęć udziału w zabawie.
    Na wyniki czekam w domu
    I zaciskam kciuki po kryjomu... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, oczywiście staję po tę ślicznotkę w kolejeczce:) Jagódka byłaby zachwycona gdyby mi się poszczęściło:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalka śliczna. Dojrzała ją moja trzyletnia córcia, więc w sumie to ona ustawia się po nią w kolejce. Może będzie miała szczęście w losowaniu :) A banerek jest na maikabezmetki.blogspot.com
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna laleczka :)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce, może na mnie trafi szczęśliwy los :)
    Pozdrawiam
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mysiapysia10@op.pl nieśmiało ustawa się w dłuugiej kolejce po Klejnotkę... Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się, bo Klejnotka jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się z miłą chęcią, obserwuję blog, a baner wstawiłam na swój
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. oj przegapilabym :( z wielka checia sie ustawiam moja lubi Lalaloopsy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)