wtorek, 2 lutego 2016

Witam,
tak, tak wiem zaniedbuję bloga wybaczcie, ale najpierw ospa syna potem inne problemy, ferie a teraz duże zamówienie z Francji. Działam z prędkością dźwięku a w tle leci mój ulubiony Sherlok serial lub słuchowisko radiowe. Wkrótce opuścimy Warszawę i wrócimy do Pleszewa. Na luty mam kilka punktów do wypełnienia m. in. dalsze poszukiwania idealnej włóczki i idealnego wzoru na misia, czy kiedyś mi się uda stworzyć tego jednego jedynego na którego widok spadnę z krzesełka ;).
Lecz zacznijmy  przegląd ostatnio tygodniowych  prac

ten taboret zrobił mój mistrz drewna ale nie dajcie się zwieść to nie klocek z wbitymi nogami pod spodem jest wydrążone jakieś 5 cm i dodana sklejka w która są wkręcone nogi wszystko skręcone na śruby, po to gdy pojawia się pęknięcia bo to mało wyschnięte drewno stołek się nie rozpadł.

kuferek na moje skarby


gra labirynt z kulką na FB jest filmik jak to działa

tabliczka-prezent dla rodziców

Wykonujemy takie serducha ( 3 zł sztuka) do pomalowania lub decoupage


Dwa misiaki


Serducha też na prezent dla mamy największe zawisło u mnie w oknie

i tilda nad którą trochę przysiedziałam też dla mamy ( jak jeżdżę do domu to zawsze z pełną torbą prezentów)
No to tyle obecnie robię misie na pewno nie długo wam pokarzę będzie tego trochę
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Same cudeńka u Ciebie:) Pozdrawiam i życzę takiej chwili tylko dla siebie:)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace wspaniałe :) bardzo mi się podobają:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości :-)
    Zachwycająca skrzynia na skarby... moje marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej podoba się Kruliś na skrzyni,
    chociaż skrzynie i taboret tez bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace. Bardzo mi się podobają .Serce podbił napis "Tymianki nasz raj na ziemi" - jest świetny. Taka skrzynia marzy mi się od dawien dawna, więc może kiedyś ..... :) No i ta tilda, cud dziewczyna w folkowej sukience.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)