poniedziałek, 2 czerwca 2014

Candy

Kursik został zakończony a miś który na nim powstał został przeznaczony na candy :). Jeśli ktoś chciał by otrzymać go zapraszam do zabawy,  zasady takie sama jak zawsze:

- chętnych proszę o pozostawienie komentarza z potwierdzeniem udziału
-ustaw proszę  podlinkowane zdjęcie w banerze swojego bloga
-miło mi będzie jeśli zostaniesz  obserwatorem mojego bloga
- jeśli nie posiadasz bloga wpisz swój adres mail
-wysyłam nagrodę tylko na terenie Europy
 Zabawa trwa do 26 lipca  do północy.
  27 lipca  wylosuję  zwycięzce  i ogłoszę  wynik :)

22 komentarze:

  1. Jestem pierwsza? no to super ustawiam sie z miłą chęcią po tego słodziaka:)
    Banerek juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    A obserwatorem juz jestem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja tez chetnie skorzystam. ;)
    Baner zaraz ląduje na moim blogu, a obserwatorem już troszkę jestem. ;)

    Pozdrawiam. ;)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O 26 lipca są moje imieniny! Może mi się uda wylosować takiego misia w prezencie...
    Twoje misie są wspaniałe i dlatego nie mogę sobie odmówić udziału w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna Misia :):) Z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Dziekuje za kursik ,musze sprobowac i jak cos mi wyjdzie to pokaze :) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna :) Mój synek już ma swojego misia ale moja córcia wciąż czeka :) Byłaby idealna :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Banerek na pasku bocznym a obsewuję jako trojanda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny misiaczek! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie. Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Misiu w moich kolorkach :) Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki. A może będzie mój? :):):)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny misiak jak zawsze więc zgłaszam się do zabawy :) Może tym razem się uda :):) Pozdrawiem serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny misiek :)
    zapraszam go by zamieszkał z króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny miś :). Też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję jako Anka, a banerek jest tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miś mi się bardzo spodobał :), zatem też się zapisuję, a banerek możesz znaleźć tutaj:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miś jest śliczny! A ja nie mam misia własnościowego , przecież każdy powinien mieć przytulacza :) dlatego z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki :)
    To i ja stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem u Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się podoba i chętnie zostanę na dłużej i oczywiście zapisuje się w kolejce po tego pięknego misia:)) Zapraszam również do siebie. Pozdrawiam serdecznie Kasia:))

    OdpowiedzUsuń

  16. Są misie brązowe,
    są misie białe,
    są misie duże i te całkiem małe,
    są misie pluszowe ,bywają
    też szklane i takie jak
    Twoje-bardzo oblegane ;-)
    Ustawiam się w kolejce i ja.
    Mój banerek: www.my-hobby-crochet.blogspot.com i pod tym wyświetla się mój pełny profil: https://plus.google.com/103512929257625302444/posts

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki śliczny fioletowy misiak pasowałby do pokoju mojej Jagódki, więc zatrzymam się tutaj i wezmę udział w zabawie:):) banerek u mnie:http://liona-mojepasje.blogspot.com/ pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesłodki, chętnie go przytulę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kursik byl super zrobilam z niego kilka misiów. Fajnie ze podzielilas sie kursikiem i misiem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)