piątek, 13 listopada 2015

Nataszka i Jagódka

Witam
I mamy już listopad nie wiem czy to przesilenie jesienne mam dużo pomysłów a jakoś mało siły. Szybko robi się ciemno i dni tak szybko uciekają.
Tyle z mojej filozofii czas przejść do opisu ostatnich prac :)




 Oto dwie misie dla dwóch dziewczynek Nataszki i Jagódki, każda otrzymała imię na opasce. Do tego torebusie.

Lucuś w niebieskich spodenkach.

Czarny kotek :)

Oraz kartki na święta które mam do odsprzedania w rożnych ilościach, zapraszma :)

Miłego weekendu :) :)

4 komentarze:

  1. Jakie słodkie misie!!!! Przepiękne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne misie :-) I dziewczynki i chłopczyk bardzo mi się podobają :-)
    Czarny kot na parapecie - doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie Misiaczki! Dziewuszki cudne w tych pastelach :) Ale najbardziej podoba mi się czapka Lucusia :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)