poniedziałek, 24 listopada 2014

Męskie mitenki

 Witam,
prezentuje dwie pary męskich mitenek w rozmiarze S, zrobione na zamówienie. Trochę mam zaległości w pokazywaniu, ale nadrobię to. Zbliżają się po woli święta i pracy jest coraz więcej, zresztą widać to na mieście pojawiły się już ozdoby, na mojej ulicy na latarniach ciekawe czy światełka na Pradze będą równie ładne co w tamtym roku.  Bo nie powiem lubię takie spacery jak jest już ciemno i spadnie śnieg.
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za komentarze :))))




4 komentarze:

  1. Fajne. Ciekawe czy mój facet chciałby w takich chodzić... Może mu zrobię na Mikołaja. Dzięki za inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne mitenki :-) Doskonale męskie kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kolory idealne dla mężczyzn, świetne wykonanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe :) ja już od kilku dni zabieram się za minetki, ale co chwilę coś innego mi wypadnie... :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)