poniedziałek, 14 października 2013

Podróżowania ciąg dalszy

Witam,
dawno mnie nie było bo spędzałam czas na wsi i już nie mogłam się doczekać kiedy tu zajrzę. Lecz nie wróciłam do domu razem z Matim pojechaliśmy do jego drugich dziadków pod Łomżę ( tu chociaż mam dostęp do bloga  :)). Oto kilka zdjęć z naszych wojaży:


  Podczas pobytu odwiedziliśmy Porębę  w której odbywały się uroczystości w rocznice postoju w tej wsi Hubala. W uroczystościach wzieli udział rekonstruktorzy była uroczysta msza. Po mszy przejście na pobliskie pole gdzie odbywały się pokazy akrobacyjne i poczęstunek. Później salwa z działa uświetniła otwarcie muzeum Hubala w przykościelnej dzwonnicy. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać więcej zapraszam na blog mojego taty który jest wielkim miłośnikiem historii II wojny światowej http://dabwoj1.dobroni.pl/blog/index.php?ID=3454






 Było fajnie pokazów akrobacji na koniach nie widzieliśmy bo mały był już zmęczony ale i tak było fajnie. I parę zdjęć ogrodu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz :)